BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Lotta - 27 april 2010 19:31

Mattes förkylning är allt lite bättre, vi jobbar men inte riktigt så långa dagar som vanligt. Hon säger att hon har huvudet fullt av snor, ja det är väl tur att det är så tomt där uppe i vanliga fall så snoret får plats någonstans säger jag  

 

I går kväll hade jag och matte ett intressant samtal, eller ja, matte kom med en massa påståenden


  

Ja, jag vet att jag är söt

 

   

Ja jag vet  att jag är bäst

 

  

Nej, jag visste om att eget skryt luktar illa...


Vi var en liten sväng på Björbo idag, mycket folk och hundar, det var ganska varmt men ingen direkt sol, när vi kom hem var det dags för bus i trädgården


   

Dorran vart inte så glad över rumpbettet

 

  

AAAAATTACK!!

 

  

Du lilleskiten, lugna ner dig ett hekto nu va...

 

  

NÄ NU JÄVLAR!!!!

 

  

Haha, bara skojade, blev ni rädda??

 

  

Lite gemensamt grävarbete

 

  

Inte bli sur nu matte, samarbetsövningar, såsom grävning, är väl bara bra??

 

  

En långhårig Doris

 

Nu är det så här att Doris blev lite sotis sist vi var hos Elliot, han ägnade tydligen mig för mycket uppmärksamhet så hon skickar en egen liten hälsning till honom

 

     

  


Ja den kärleken, den kärleken   

 

Ha det gott vännerna!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards