BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Lotta - 13 maj 2010 20:30

Tja, Doris här! Eftersom det mesta kretsar runt mig just nu så tyckte jag att det var min tur att blogga!

Lördag och söndag ska jag och matte gå på kurs, på måndag ska jag proffsklippas och nästa helg är det ju dags för min första RIKTIGA utställning, det ni!!

 

Häromdagen var vi ute med Annika och Saga, de hade hittat en ny rolig skog som vi var tvugna att kolla in


  

Saga....

 

    

.....Stella....

 

  

..... Osså veckans stjärna, JAG!!!

 

   

En till på lilla mig   

 

  

Stella visar vägen mor en härlig dypöl

 

   

Saga höll sig därifrån


Efter detta var matte tvungen att koncentrera sig , det var en väldigt sumpig stig så hon kollade både en och två gånger var hon satte ner fötterna, det gjorde inte vi!!


   

Blev ju dusch när vi kom hem, har ni sett något så bedårande???


Nu är vi långlediga, härligt!!! Vi har varit hos farmor och Åke på fika i dag, jag, Stella och matte började gå dit och efter en stund kom husse och hämtade upp oss med bilen, roligt med annorlunda vägar


  

Här luktade det gott, har nog funnits en och annan hundgodis i den lådan

 

  

Stella grejjade med sitt

 

    

Farmor grejjade med mig

 

   

Stella, på gränsen till grön av avund

 

  

Men vad bryr vi oss om det???

 

Nu ska vi ha lite filmmys, sen är det ju sovmorgon för matte och oss hundar i morgon, stackars husse som måste jobba....

 

Ha det gott mina vänner!    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards