BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Lotta - 8 augusti 2010 23:38

Det händer för mycket, vi hinner inte blogga, och det är ju när det händer mycket som man har en massa skoj att berätta om. I dag har vi varit ute på galej, olika snygga killar har vi träffat, MEN det får vi ta nästa gång, för nu ska vi ju visa vad som hände i onsdags på Örn, vi inledde dagen med att vänta på gäster...

 

  

SUCK, det väntas och det väntas, vi vet inte riktigt på vad, men väntar det gör vi!


Till slut så kom våra gäster,Elliot, Kulan  Morfar!!!

 

Vi drog ut till Draget igen, vill ju visa denna underbara plats för hela världen!


 

  Ett härligt dopp

 

 

  Fika även i dag!

 

 

  Snäääääälla Moa, jag kan väl få lite mera bulle???

 

 

  Du får hur många pussar som helst för en liiiiten bullebit

 

 

   

Nä nä, jag får väl nöja mig med att snacka med Elliot i stället....

 

     Han tycker att jag är en tjurkärring så han drar vidare

 

 

  Han är väldigt graciös den där killen :-)

 

 

  Christer o morfar går o kikar lite...

 

 

  Snacka om att lägga sig i bakhåll, Doris har ingen aning om vad som väntar  

 

 

  

Jag hade en gång en båt......

 

 

  Mera fika, mera bullar!

 

 

  Elliot o Doris försöker dela pinne i brist på bullar

 

 

  Sen försöker den rackaren att charma in sig hos mig

 

  och när inte det funkar så anfaller han!!!

 

 

  Dorran är lycklig över att ha pinnen för sig själv

 

 

  Jag talar om på skarpen att lillskiten ska sköta sig, jag föredrar ju mogna grabbar!!

    

Dorran är allt bra underbar, lika lycklig även utan pinne!!

 

Vi hade en trevlig dag även i onsdags, sen så packade vi ihop oss för hemfärd och sent på kvällen var vi hemma i Borås igen! Nu är semestern slut så imorgon ska vi gå upp tidigt igen, hur kul är det???? Nä fram för mer semester!!!!

 

Ha det gott kompisar!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards