BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Lotta - 17 februari 2011 22:08

I måndags sa matte att vi skulle på trevlig lunchpromenad, hon sa att jag skulle bli glad... Hmmmmm med tanke på att hon kallar mig tjurig så får det allt vara något väldigt speciellt tänkte jag...


  

Väl vid Pickesjön stog Dorran mest och glodde

 

  

Jag började nosa runt efter trevligheterna, men hittade mest snö faktiskt

 

  

Försökte gömma mig och spana efter trevligheterna så där lite i smyg...

 

  

Helt plötsligt så stog HAN där, MILOU!!! Min första och största kärlek, snacka om trevlighet!!!

 

  

Han jagade mig

 

  

Jag jagade honom

 

  

Vi sprang TILLSAMMANS!!!

 

  

Hans syster Tova var med...

 

  

Ja, och min "syster" var ju oxå med...

 

  

Tova stog och iakttog oss

 

  

Och Dorran slickade sig om munnen....

 

  

....Inte konstigt alls när hon vilade ögonen på MIN Milou!!

 

Ja det är något alldeles speciellt med första kärleken, i alla fall utomhus, för när vi sen firade Max födelsedag inomhus så blev jag faktiskt lite tjurig igen.... Ja ja säger matte, jag måste ju visa min riktiga personlighet även för fästmannen???? Förstår inte alls vad hon menar, jag måste ju bara tala om vem som bestämmer, det är väl inget konstig med det.....


  

Nu ska jag sova vidare, önskar er alla en trevlig helg, här ska kalasas lite till :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards