BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

En massa gottigheter

Av Lotta - 5 mars 2011 22:02

I tisdags åkte vi till Trollhättan, husse skulle hjälpa Kulan med en massa sladdar och sånt, vi hjälpte Kulan med annat vi...  

Vi hjälpte henne med att kolla så att semlorna blev ok

 

  

Elliot blev vääääääldigt sugen

 

  

Och faktiskt så fick vi smaka :-)

 

I dag vaknade vi till strålande sol, alla på gott humör, en tripp till skogen

 

  

Man kan ju vara totalt överlycklig fast man tappat ett ben!

 

  

Flisa var inte direkt ledsen hon heller

 

  

För att inte tala om yrvädret från Strövelstorp, hon är yster hon

 

  

Det skramlar nog tomt där uppe på hjärnkontoret :-)

 

  

Undrar om det är Flisa som lägger nosen i blöt eller Doris som lägger svansen i nosen....

 

  

Fart och fläkt

 

  

Nä matte jag ska inte springa från dig, jag väntar så gärna på dig, men sluta ta en massa onödiga bilder nån gång

 

  

Just sådana här bilder, heeelt onödiga, inte en hund så långt ögat når....

 

  

När vi kom hem frågade Doris lite försiktig om vi inte kunde få ha mer skoj...

 

  

Då dök Saga upp, blev flera timmar ute i det härliga solskenet, kan det bli bättre??

 

  

Jajjemän, Voffeldags hemma hos farmor o Åke!!

 

  

Jag och Dorran fick varsin egen skål med läckerheter, MUMS!!!


Fattar ni hur bra vi har haft det och det är ju en hel söndag kvar av helgen, det ska bli ännu finare väder i morgon så livet är underbart!!!

 

Ha en fortsatt fin helg!!













 
 
Ludde

Ludde

5 mars 2011 23:18

Ni är allt väldigt hjälpsamma ni! Så får ni ju lön för mödan också. Åh, det är säkert ett helt år sedan jag fick nån våffla senast! DET måste jag ändra på. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

5 mars 2011 23:49

Nu vet jag vad jag ska tjata om i morgon: våfflor!!! Superdupergott! Tack för tipset!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Edith

Edith

6 mars 2011 11:45

Fick ni smaka både semla och våffla??? Vad smaskigt! Våfflor gjorde matte för några veckor sen och då blev vi faktiskt bjudna. Och vet ni vad ... matte åt så många våfflor så hon fick ont i magen. Rätt åt henne när hon är så girig! Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Christina

Christina

6 mars 2011 12:39

Du kan verkligen konsten att frestas semlor och våfflor i samma inlägg;)

http://socialahundar.blogspot.com

 
ulf

ulf

6 mars 2011 13:44

Jag dör... både semlor och våfflor. Jag som försöker hålla igen lite. Men nu kommer våren och det blir ännu mer tid ute med hunden. Så en semla kanske du har lurit i mig idag...
Underbara bilder. Kul för jag brukar tycka att de där "onödiga" bilderna många gånger är de allra bästa.
Hit återkommer jag.
Ulf med sin Nelson

http://schferliv.blogspot.com

 
Totti

Totti

8 mars 2011 03:04

Åhhh, våfflor och temlor...Hos oss åts det semlor i lördags, men inte bjöd de oss fyrbenta...
Jag får njuta av vackra bilder på snygga tjejer i stället.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Tessan

Tessan

8 mars 2011 11:08

Men vilken härlig helg...semlor gott! Men jag själv har redan ätit min semmel kvot för i år så idag när det är fettisdag då vill jag nog inte ens ha en! Men jag lovar att grabbarna grus mer en gärna hade satt tänderna både i ett par semlor och ier snygga tjejjer!:) Ja ni vovvar gillar inte bilder utan er på men jag tyckte om bilden på bänken uppe på kullen hur läcker som helst ju!
Massa kramar till er alla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Kasper

Kasper

10 mars 2011 00:19

Ah, en sån helg! Våfflor, semlor, massa bus med kompisar!
Och så både nödiga och en och annan onödig bild också - precis bara toppen, tycker jag och matte! :)

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
Elliot Kung af Upphäradk

Elliot Kung af Upphäradk

11 mars 2011 00:39

Tjena brudarna, ingen älgjakt idag eller??? Jag tror det var för att Dorran skulle fixa söndagssteken. Tack för senast förresten, det är ju alltid lika roligt att se att du blir så glad när du träffar mig Stella (skämt).
Jag vill oxå gå till eran farmor och äta vofflor!!!!
Puss från snyggingen :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ressu & Rolle

Ressu & Rolle

11 mars 2011 11:00

En massa gottigheter ... det är vad vi bjuds på i form av fina bilder på fina flickor (och pojkar)när man tittar in hos er.
Hoppas ni får en fin-fin helg nu! Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

12 mars 2011 00:30

Men vad i alla glödheta Stella, har du tappat ett ben? Hoppas du satte fast det igen. Det verkar ju inte gå någon nöd på er i alla fal. Semlor vet vi inte vad det är. Ska fråga mamsen, men hon kanske inte talar om det. Då ska vi fråga Doris och Lotta som kommer i morgon, dom säger nog sanningen. Synd att du inte är med Stella men du har det säkert lugnare utan oss.
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Salle

12 mars 2011 19:35

Mmmmmm.... både semla och våfflor... Ni har det bra ni :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards