BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Lotta - 19 maj 2011 15:14

Här har det faktiskt varit fullt upp ett tag..


  Rocky var här på en fika, då var det högsommarväder!


  Söte goe brorsan, han letade mest efter bollar


  Jag och Dorran låg mest i solen och njöt av fikat!


I söndags åkte vi till familjen Johansson i Trollhättan, och där blev vi kvar?! Övriga familjen åkte hem, men jag och Doris fick stanna kvar??


  Man får slita hårt på kollo hos Mia, här har jag varit ute och kupat potatisen


  Doris hjälpte Emma att plugga


  Vi har gosat med Anton


  Jag har jagat boll...


  ....och Dorissnoris har ???? Ja vad den sysslar med är inte lätt att veta :-)


  Vi var hos Elliot, han tyckte vi var så tråkiga att han tejpade hela sovrummet sen bröt han ihop!


  Så jag tog med honom ut på en sparunda


  Vi hade skitkul, bokstavligt talat


  Lille Ville kom och var med!


  Mycket bus och mycket skoj


  Dorriga D saknade allt matten lite...


  Själv hade jag inte riktigt tid med det


  Jag har fullt upp med att vara den vackraste Stella som finns!!!!


  Maskrostuggning!


Nu är vi tillbaka i Borås, matte har varit på sjukan och blivit opererad så nu ska vi vara hemma och ta hand om henne ett par veckor!


Ha det gott kompisar

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards