BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Som det pjåskas......

Av Lotta - 19 oktober 2012 09:13

I måndags var det Doris tur att åka till Blå Stjärnan för kastrering, jag var ju där förra året och det var väl ingenting??? Att husse bar runt på mig i 1 vecka efteråt kan ju inte vara mitt fel eller???


Vi åkte för att hämta hem Doran i måndagskväll och sen har det fjäskats vill jag lova, det är Doris hit och Doris dit, JAG DÅ????


 

Ingen bryr sig om mig, jag kan dra något gammalt över mig.....




 

Doris däremot, hon får sympatier, samtidigt som hon rattar in rätt tvkanal :-)



 

Max tyckte synd om henne så hon fick låna hans tröja, men va fasen, rött är ju MIN färg.....



 

Sen åkte matte och shoppade, en kroppstrumpa, vad fick jag???



 

En svettig gammal doja var allt jag snodde fick


Ja ni förstår ju hur synd det är om mig.... I dag ska vi tydligen till Trollhättan, där hoppas jag innerligt på lite sympatier, Mia brukar ju sätta mig främst!!


Ha en underbar helg vännerna!


 
 
Ludde

Ludde

19 oktober 2012 14:46

Stackars dig som ingen bryr sig om! Tänk att behöva hålla till godo med en gammal doja! Det kan ju vara skönt att du inte behöver tratta omkring i alla fall, utan överlåter det till Dorran... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Rudi

Rudi

19 oktober 2012 20:06

Usch här hotas det med tratt eftersom jag slickar på ett sår hela tiden! Usch!
Men Dorran klär i tratt, men fanns den inte i rosa eller så?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

20 oktober 2012 00:10

Hallå, tjejerna! (Och välkomna i gänget, på gott och ont...)
Stella, du fick väll i alla fall behålla Max röda tröja, nu när Dorran fick en kroppsstrumpa! Nån jädra ordning ska det väl ändå vara... Och om inte - så <i>bit sönder dojan!!!</i>

http://kasperian2.blogspot.se

 
Totti

Totti

28 oktober 2012 16:39

Håll ut Stella, det där med "tycka synd om efter operation" är en färskvara, det går snart över. Se till att göra nåt fuffens och lägg skulden på Doris. Fast vi tycker nog också lite synd som Dorran och önskar snar bättring.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Doris

16 november 2012 12:30

Hoppas du mår fint igen, Doris! Och att ordningen är återställd igen, Stella! :)
Kram Doris

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards