BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 14 december 2013

Hur gick det till?

Av Lotta - 14 december 2013 01:20

Ni som varit med från start vet ju att jag, Stella, var först, lillskiten Doris var ju inte ens påtänkt när jag gjorde entré i familjen. Ni kanske också minns att jag inte var direkt överlycklig över att få en liten huligan i familjen ( kolla inlägg fr juni 2009 ). Men så nu, när man går igenom foton vad ser man då?

Den där lillskiten har liksom nästlat sig in, hon har kommit närmre o närmre, och vet ni, det är ganska mysigt, ja det är nog till och med så att vi faktiskt är systrar nu, i alla fall i hjärtat

Go natt go vänner och en trevlig helg till er alla

 
 
Ingen bild

Anki

14 december 2013 07:06

Klart ni är systrar, det ser man ju. 😊❤

 
Ingen bild

Älsa o BollnäsTrollet

14 december 2013 07:57

NÄMEN!! Vi har ju alldeles missat att ni börjat blogga igen :P vad roligt :)))
ha en skön lördag :)

 
Kasper

Kasper

14 december 2013 19:06

Jag minns! :) Såna här bilder visade du/ni minsann inte då, Stella! :D

Klart det är bättre så här, syns ju hur bra som helst att NU så är ni ju syskon!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Totti

Totti

14 december 2013 20:24

Så underbart att ha er tillbaka i bloggosfären igen! Jag kan inte riktigt titta mig mätt på sötbilderna. Ni är allt ena rara lagottotjejer, och klart att ni är systrar i vått och torrt. Jag måste ju tillstå att även jag var skeptisk när Lydia kom in i vår familj, men nu har vi blivit syskon på riktigt. Fast dela min sovplats, det får hon inte!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Arlo

Arlo

14 december 2013 22:38

Finfina syrror är ni. Jag har en riktig syrra men vi träffas aldrig. Men en av mina alla brorsor stöter jag på ibland!

http://www.arlosfoton.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

14 december 2013 23:58

Ja, tänk att det gick att få ordning på ett sånt litet krulltroll som Doris till slut! Skönt med en syrra och att ni är två mot en när ni träffar Elliot! Fast gladast är nog matten... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Anna med flock

Anna med flock

15 december 2013 09:14

Var länge sedan jag var inne och kikade här.... Känner igen det där med att med tiden så bildas starka band inom flocken, ni är ju för söta <3

http://timsevimse.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards