BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg under januari 2012

Av Lotta - 18 januari 2012 09:31

Hej på er!

Nu är man ju igång som vanligt, väntar på våren och helger på Örn, men vi har roligt så länge :-)

Vårt favoritställe just nu är Bråt, där är vi om inte varje dag så nästan, men det bästa är att det finns så många olika vägar där så det blir aldrig tråkigt, ibland möter man någon men alla "får plats"


 

Det finns mycket att nosa på!



 

Många hunfar går här varje dag så det är en spännande tidning att gå igenom!


 

Kolla det kommer någon!!


 

En rolig kille, Julle heter han



 

Flisa och Doris gillade honom inte, men han var full i fart, en kille i min smak!


 

Dorran tyckte det var dags att dra vidare


 

Flisa höll med!!


 

Flisa hittade en bra rullfläck



 

Som jag fick låna, livet är härligt!!



 

Doris roar sig mest på egen hand


 

 

Stella, The flying Lagotto!! Matte säger att jag liknar en fladdermus :-)


 

Vi drar vidare, jag känner vittring.....



 

Ja ni ser, det fanns ett dike som inte var fruset, HÄRLIGT o UPPFRISKANDE!!


 

Doran vill ha min pinne...



 

Men det får hon ju naturligtvis inte :-)))



 

Flisa nöjd och glad, dags att åka hem!


Sen har vi något att fråga någon om....

 

 

Om jag lovar att vara snäll, att inte tjura....



 

Och Doransnoran lovar att vara glad....



 

Kan du tänka dig att följa med oss till Bråt på söndag Elliot???


Ja ni ser vi kan sitta fint brevid varandra, jag tjurar inte jämt, bara nästan, men jag ska skärpa mig, jag lovar!!!!


Nu håller vi tummarna att Elliotten dyker upp!!


Ha det gott allihop!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards