BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg under mars 2012

Av Lotta - 2 mars 2012 22:20

Ja nu är den förhoppningsvis här, VÅREN alltså, jag har längtat som en galning!! Alla härliga diken, alla underbara lerpölar, vår och höst är min melodi :-) Matten däremot hon suckar mest, pratar om att vi skitar ner, ja som ni förstår så är allt som vanligt!!

Vi åkte till Örn förra helgen, måste ju se så att stället står kvar


 

Ganska öde!


 

Moa var med!


 

Osså husse förståss...



 

Inga båtar i viken...

 

 

....men väl fika i villavagnen :-)


 

Prinsesstårta minsann...


I dag har vi varit på Bråt i det fina vädret, Milou och Tova var oxå med


 

Jag och Doris började med att "läsa tidningen" vi hade inte varit där på ett par dagar så det var många nyheter



 

På span efter Milou



 

Ser så där lite lagom trånande ut



 

Och se, det hjälpte, han dök upp!!



 

Doris knäcker extra i rörbranchen, hon har fullt upp till mattes förtret...



 

Badar isvak, uppfriskande!!



 

Doris kan skynda sig, men det är inte ofta



 

Coola brudar, jag och Tova


 

Snyggingen himself, Milou   


 

Våren till ära, i dag växte det pannkakor på Bråt!!


 

På flera ställen fanns de, smakade misstänkt likt husses pannkakor.......


 

Syskonen Mathoakas kommer duktigt på inkallning, jag och Doris letar fortfarande godsaker...



 

Men till slut fick jag ge mig, annars hade matte åkt hem utan mig....



 

Även hemma i vår trädgård fanns det pannkakor, en bra dag m a o !!


Husse åkte till Kumla på förmiddagen, inte bunkern hälsar matte, han kommer tydligen hem på söndag igen :-), så i morgon drar vi till Trollhättan, dax för lopplådan nu så vi orkar med, ha det bäst go vänner!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards