BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Bara en matte kan älska oss....

Av Lotta - 1 mars 2010 20:58

...med det här utseendet...

 

..... men det betyder INTE att vi älskar matte!!!

 

I dag har hon då roat sig, vår matte, först Doris, sen jag, sen Doris, sen jag... Ja jag talar alltså om klippning, nu jäklar rök pälsen på oss båda och vi ser inte kloka ut, men matte är nöjd, tovorna är borta, Hallå!!! Vi älskar faktiskt våra tovor!!!

För första gången någonsin var vi glada när hon drog i gång med dammsugaren för då visste vi att det var över, FÖR DENNA GÅNGEN i alla fall, nu visar det sig att hon glömde klippa Dorrans svans så jag gissar att saxjäveln kommer fram snart igen!!!


  

Håller med Elliot, detta är förnedring, hur fan ska jag kunna få killar när jag ser ut så här????

 

  

Inte bättre här inte, testar som sticker ut både här och där och så en yvig svans på det....


Nä nu ska vi sura resten av kvällen, är det någon som vill adoptera två Lagottos med långa magra ben så hör av er.....

 
 
Ludde

Ludde

1 mars 2010 22:00

Visst ser ni för j-vliga ut, men det är det inre som räknas. Ni är välkomna hit båda två! Jag tror att mina gamla bäddar blir lagom till er. Annars får vi nog plats alla tre i bian... Nospussar!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

1 mars 2010 22:17

JAG kan adoptera er! Två långbenta snygga tjejer. Vem bryr sig om frisyren? Dessutom ser ni faktiskt inte alls för dj-iga ut, bara lite magrare.
Puss på er!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

"Moster"Mia

1 mars 2010 22:41

Lite mager om benen, men annars lika sööööta som vanligt!!!
Tack för en trevlig kväll i lördags :D

Puss och kill på magen!!!

 
en tjock katt i en smal värld

en tjock katt i en smal värld

1 mars 2010 22:50

Vilka mysiga, ulliga vovvar. :D

http://www.tjockkatt.webblogg.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

1 mars 2010 23:39

Wow nakna brudar gillar man...... jag tycker att ni är jättesöta så jag adopterar er på stört. Jag börjar redan bli krullig igen, så ha förtröstan :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Torsten

Torsten

2 mars 2010 07:23

Men inte sååå pjåkigt iallafall...
Min matte har sagt att det ska bli tvångsrakning på mej....hon menar att hon ska ta maskin och ett 3 mm skär.....hon påstår att jag är tovad lagotto från huvud till svans....OM hon gör det, tror du att du kan tycka om mej ändå???
Puss o kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Totti

Totti

2 mars 2010 10:53

Lättklädda och långbenta tjejer, kan det bli bättre? Och så får ni sjunga:
Ty vi är ganska magra om bena
fast Doris har sparat sin svans!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

2 mars 2010 13:36

Jag tycker ni blev fina ... så det så. Jag råkade också ut för lite tortyr igår. "Kom så går vi ut en stund", sa matte till mig. "Kul", tänkte jag, men så såg jag att den lilla ryggan med alla borstar och kammar och saxar och klotången åkte upp på mattes rygg. Då förstod jag ... dags att bli lite plågad igen. Men det gick ganska bra. Jag fick stå på en stenbänk nere på kajen och matte borstade mig allt vad tygeln höll. Hon finputsade mina tassar och så rök lite av klorna. Jag överlevde i alla fall. Pariserkramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Sophia

Sophia

2 mars 2010 13:37

Klippning är inte kul ;) Både enzio och gotti har varit med om samma behandling :)

http://gottisar.bloggplatsen.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

3 mars 2010 00:06

Tänk nu på att tvåbenta fotomodeller ska vara långbenta och magra. Det måste väl gälla fyrbenta också?
Snygga tycker vi att ni är hur ni än ser ut.
pussar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Älsa & Ästher

Älsa & Ästher

3 mars 2010 07:11

Ja visst är det märkligt att man inte får se ut hur man vill i pälsen, det bästa är ju när man får ta ett spabad med en härlig ler inpackning..men se det gillas inte, då stoppas man i dusch och sen ska borstar fram så det luvas i pälsen..blääää...säger vi om det! Men vi tycker ni blev snygga=)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Ville

Ville

3 mars 2010 09:43

Men Stella gumman du är vacker i dig själv ....och till våren när alla känslor spritter kommer du att vara i toppäls igen.
Dorran får säga vad hon vill men du är min favorit ;)
Nospussar i massor

http://marno.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

3 mars 2010 11:49

jag tyckte ni blev jättefina och ni får mer än gärna komma hit och bo här om ni vill. Tror mina killar hade gillat att ha er boende här :-) Ha en härlig dag

http://tysonochganget.blogspot.com

 
Ressu

Ressu

3 mars 2010 15:04

Inte har då jag något negativt att säga om ert nya utseende - tvärtom! Ni är lika fina som vanligt. Och från nu kan ni ju bara bli snyggare och snyggare !!!!
Varmt välkomna hit är ni, båda två, om ni fortfarande känner för att byta adress! Men oftast är gräset inte grönare på andra sidan, det bara verkar så.
Nospussar!

http://www.ressu.se

 
Salle

Salle

3 mars 2010 16:33

Stella: var glad att det är över, jag har mitt kvar :( Nu klarar du väl dig ett år till? Syrran din tycker jag däremot synd om. Läste om en annan av vår förnämliga ras som blev klippt inför varje utställning och det var många... Vilken tur vi har som inte ställs ut ;)

http://sallesblogg.elvinsson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards