BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Lotta - 6 februari 2009 21:19

Ja, många inlägg blir det i dag men det har varit en händelsrik dag.

När jag och matte var och hälsade på Flisa på firman så kom farfar åkandes i en polisbil, först blev jag lite rädd, trodde att han skulle i finkan, men så var ju inte fallet, han skulle bara byta rutan på bilen men vi passade på att ta en bild:

Kolla in, världens coolaste farfar!


Här hemma är det fredagsavkoppling, när matte skulle åka och handla så ställde jag mig vid dörren med min ledsna min, jag vet ju att jag inte får följa, men jag vet ju vad som händer när jag ger matte dåligt samvete. Mycket riktigt matte kom hem med ett jättemumsigt ben till mig. Jag fick inte äta hela, matte var rädd att det skulle bli racerbajs då, har ni hört något så löjligt??? Stella plåtmage, det är jag det! Vem vet jag kanske får andra halvan som lördagsgodis i morgon :)

Sååååå gott!


Nu ska jag o matte läsa alla andras trevliga bloggar, ha en trevlig kväll!


Av Lotta - 6 februari 2009 17:37

Jag o Flisa tuggar som vanligt på varandra!


Tack så mycket Sigge Svamphundsmatte för hjälpen! Det var ju inte alls svårt!

Av Lotta - 6 februari 2009 14:43

Nu har jag visat Rocky hur roligt det är vid Björbo! Det började lite skakigt, det är en brant backe man måste köra upp för, sen matte landade på taket (tur att jag inte var med) för ett par år sedan gillar hon inte riktigt att köra när det är halt, men skam den som ger sig, hon gasade järnet och upp kom vi! Strax efter kom Rocky med sin husse & matte, oj vad kul vi hade, han har precis som jag en massa energi så det blev mycket spring i snön, en stund jagade jag honom och sen bytte vi så att han fick jaga mig. Det är tydligt att vi har en hel del syskondrag, vi älskar att bada fast det är kallt så det var två blöta, leriga, lyckliga och enligt matte illaluktande hundar som hoppade in i varsinn bil. Jag hoppas att vi kan göra detta ofta!

Här hemma blev det en varm skön dusch och nu ska jag:

en stund!


Om matte får ordning på tekniken och fattar hur man gör så utlovas det en filmsnutt med mig och Flisa här på bloggen i kväll, ni får njuta av fler bilder på Rocky så länge!

Han är stor och ståtlig, min storebror!

Glad och lycklig, precis som jag!

Närbild, visst är vi lika, jag o brorsan??

Av Lotta - 6 februari 2009 07:44



Det är fredag i dag, bara det är guld värt, vi ska sluta tidigt, vi ska ut och gå med Rocky och nu när vi var ute på morgonkisseriet så visade det sig att det hade snöat, med Borås mått mätt så hade det faktiskt snöat MASSOR!Jag hoppas att ni får en underbar dag, för det tänker jag ha!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards