BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Lotta - 28 februari 2009 19:45

.... och klar, inför semestern, mycket grejer blir det! Tyvärr såg jag att mitt schampo åkte med ner i väskan... Jag har fått med mig mina bästa leksaker, en hel del godis och grisöron, så jag klarar mig nog!

På förmiddagen dök farmor och Åke upp, de hade med sig en dong, så nu kanske jag kan blogga även under semestern. Flisa och Lena kom också, först fikade vi och sen gick vi upp till skogen, även i dag sken solen skönt, rena vårvädret!


I dag vågade jag mig in i rören, rätt häftigt faktiskt!


Ett härligt lerigt dike!


Färdigbadad!


Lite blandade småhopp!


Väl hemma så var det dags för en runda i badkaret, nu är jag ren och fin! Matte åkte iväg och jobbade, jag vägrade!! Husse och Moa tog med mig ut i bilen, släppte av mig på mattes jobb, snacka om att jag blev blåst!!!

Nu är mattes skrivbord tomt så nu har vi verkligen semester!

Här ska lagas lite go mat så där lagom till Melodifestivalen, sen ska vi lägga oss i tid i kväll så vi orkar med morgondagen.


Jag avslutar med en film från idag, jag och Flisa letar godis i filten jag fick av mormor.


Sov så gott så hoppas jag att vi ses i morgon!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards