BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Nu kan det nog inte bli värre...

Av Lotta - 7 maj 2009 21:17

Hela livet är tråkigt, jag vill springa lös i skogen, men icke... Till helgen kanske, kanske jag kan få mig en kort koppelpromenad säger matte och husse är om möjligt ännu hårdare....

När jag och matte var ute på min gräsmattekissning förut så hade vi besök i trädgården

Konstig form på ryggen!


Jag ville så gärna busa, jag menar, efter 1 vecka utan kompisar så duger t o m en ilsken katt, men varken matte eller katten tyckte det var en bra idé

Jag har deppat mest hela tiden och sen så har jag naturligtvis busat med husse

En liten försiktig dragkamp


Husse säger att jag ser galen ut i ögonen?!


Samarbetsövning, husse håller benet, jag tuggar!


Max och Moa har varit här med sin packning så i morgon kommer de, då kanske det äntligen kan bli lite lattjo här hemma, lite sur på dem blev jag, de kunde väl ha smugglat med sig Milou när de åkte hit, men vem vet, Milou kanske har glömt mig nu när vi inte har träffats på länge, nej hua hemska tanke, så får det inte vara!


Jag avslutar med en flim, min och husses favoritsysselsättning, så här har vi hållt på sen jag var valp, måste säga att vi har kul hela tiden, ingen av oss far illa (husse får kanske något litet tjuvnyp) och jag slutar direkt när jag blir tillsagd..


Sov så gott mina vänner!



 
 
Ingen bild

Tosca

7 maj 2009 21:45

Tycker din husse verkar vara en mkt bättre lekkompis än den där katten =) Katter ska sitta i träden - det vet du väl?

Tass på dig!

 
Maffiapudeln

Maffiapudeln

7 maj 2009 22:21

Hittade visst till bloggen oxå ;) haha Kul namn - BlondinStella hahaha

http://maffiapudeln.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

7 maj 2009 22:50

Den där katten såg jättefarlig ut. Tur att din matte satte stopp för den tänkta leken. Då hade det bergis blivit en ny sjukskrivningsrunda, hualigen!!!!!
Är det en ny form av tandborstning din husse sysslar med? Synd att det inte hörs vad han säger, men han ser väldigt glad ut, och du också.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Mia

7 maj 2009 23:00

Då har det gått långt när den arga katten duger....inte konstgt du ser alldeles vild ut i dragkampen.
Tur att husse har lite tid att busa med dig och förresten lite rispor på händerna är väl han van vid från jobbet!!

Puss på dig rumpetrollet


 
Ville

Ville

7 maj 2009 23:00

Löjligt av din matte tycker jag, vi hade hämtat en valp direkt ;)det är ju inte så långt.
Kul lek du har med din husse, ser ut som när jag leker med lillmatte och hon kallar mig för krokodil ;)fast jag låter så mycket mera
Sov gott lilla gull Stella
Nospussar

http://marno.bloggagratis.se

 
Primo

Primo

7 maj 2009 23:41

Blääää den där katten såg inte så snäll ut som "min" Nasse! Men jösses går du inte ut alls på ngn promenad? Det fick jag göra när jag hade ont i benet.... Kul lek det där...brukar oxå leka den ibland:) Puss på dig sötnos...vi tycker inte du ser galen ut i ögonen snarare väldigt frågande.

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

8 maj 2009 01:16

Din husse kanske skulle ha handskar på sig, för det där såg riktigt farligt ut. Han verkar riktigt modig i alla fall. Hoppas att du får ut och busa snart. Kramar, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

8 maj 2009 06:54

Har de kommit på vad som är felet med tassen?

Lite love bites får väl en husse tåla. Han ser snäll ut, fast han inte vill vara med på film :-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

8 maj 2009 07:06

Igår kväll var det omöjligt att komma in på internet....Har knappt kunnat sova bara för att jag inte fick säga go'natt....
Kissemissen såg inte leksugen ut, tror att man ska passa sej då ! Hoppas att du snart får leka med dina kompisar igen, man kan förstå att du har trist....Allt bra att vi har leksugna hussar du o jag!
Ha nu en bra dag !!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ville

Ville

8 maj 2009 11:48

Stella....jag ska passa huset och tänker ställa till ett FF party. Kommer du så vi kan dansa loss lite...(jag har bjudit Torsten Åxå!!)
Nospuss på dig

http://marno.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

8 maj 2009 12:35

haha,så där gör Arwen också, trodde de var för att hon var valp och att det skulle försvinna med åldern. Men det kanske det inte gör alltså =P

http://www.freewebs.com/lagottoarwen

 
Milou

Milou

8 maj 2009 13:02

Hej Stella!
Nej jag har inte glömt dig, jag försökte allt komma med igår, tog till och med till rymmen men matte kom ju på mig, annars hade jag varit hos dig på ett kick. Det är sååå tråkigt här hemma med matte som är sjuk. Hon orkar vara med mig och Tova en stund, sedan blir hon så trött att hon måste sova ett par timmar, vad liknar det. Du och din husse kunde ju bli filmstjärnor. Här varken filmas det eller tas några kort längre....suck
Hoppas vi ses snart, annars får jag väl göra ett nytt rymningsförsök
Puss och kram hela dan
Milou

http://moasmilou.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards