BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Mycket smuts och lite porr

Av Lotta - 11 april 2009 22:26

Då var det Påskafton då, efter frukost kom utflyktsväskan fram, kaffetermos och bullar packades ner, vi tog plats i bilen, jag, matte, Max och HUSSE!!!! Vid Björbo var det mycket folk, alla vill väl vara ute i det fina vädret, Lena och Flisa stog och väntade på oss när vi kom


Fikapaus i solskenet, Flisa är liiiite hungrig


Husse lägger fram bulle till mig och Flisa, vi ska sitta fint så länge


Husse och Max låtsasbrottas, ser nästan ut som dom dansar


Här springer de på kapp, det gick undan så jag vet inte vem som vann


Ni vet ju hur jag såg ut efter gårdagens promenad, enligt matte så kunde det ju inte bli värre, haha, det kan det visst!!! Jag gjorde allt för att överbevisa henne idag!


 

Nu ska jag gotta in mig ordentligt, se och lär!!!


Full pott!! Slå den om du kan Sigge, så gott att känna den ljuvliga doften av dy!!


Det var faktiskt inte bara jag som badade, sen syns det ju lite mer på mig!!


Matte var inte helt nöjd, att jag sen drog med bredsidan rätt på hennes nya jeans gjorde inte saken bättre, men , men, hon kommer väl över det också!

Kan ju säga att det blev en lång dusch i dag med, luktade (enligt matte) skunk i badrummet, själv gillar jag den doften!

Nu har Moa kommit, hela familjen samlad, mysigt! Matte och barnen åkte iväg för att handla lite, jag och husse var ute och grejade i trädgården när de kom tillbaka, med sig hade de  Flisa! Hon ska sova här i natt, medans Lena är på Blåkulla ute och kalasar! På eftermiddagen dök morfar och mormor Kulan hit, snacka om lycka! Vi har varit ute och promenerat, vi har grillat, vi har busat och vi har gosat, jag gillar det här med Påsk


Yyyyyyyyl, jag blir så glad när mormor och morfar kommer!!


Vi fick påskgodis, Flisa la beslag på båda bitarna


Han är så fin, min Max


Hon är också fin, min Moa, även om hon är upp&ner


Hallå?? Vad händer där uppe??


Aha, Flisa har lagt beslag på matte....


Hmmmm, vet inte riktigt vad vi har för oss, kan det vara porr kanske??


Stella utvikningsbrud


Hur gör man nu då??? Jaha, jag är ingen hanhund...


Du Flisa, såg du fisken nere i sjön, så här stooooor var den!!


En trevlig Påskafton har vi haft, nu är vi ganska trötta, undrar vem som ska sova var, jag har paxat husses fötter, men man vet ju aldrig...


Sov så gott mina vänner!!!

 
 
'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

11 april 2009 23:25

haha åååååh vilka härliga bilder o kommentarer:)ha en fin fortsättning på påskhelgen:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

11 april 2009 23:30

Vilken härlig familj du har och vilka goa vänner sen.!!!!
Ja du, Sigge kan nog inte mäta sej med dej i "skitighet", haha. Huvudsaken är ju att man är lycklig (skitig hund), eller hur?
påskpussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

12 april 2009 02:04

Tack för i kväll "dy-Fia" Alltid lilka roligt att komma till Borås och hälsa på er och idag var det ju extrabonus när både Max och Moa och även Flisa var sammlade.Fint väder och go mat, vad mer kan man begära. Och vad spännande Stella att Flisa skall få sova över hos dig
Godnatt på er sötnosar
kulan

http://www.sykulan.se

 
Älsa & Ästher

Älsa & Ästher

12 april 2009 07:14

Helt underbara bilder...särskilt när du badat i den där härliga sörjan=)))) vår matte hälsar att hon inte är avis på din matte när du ser ut så där=))) men vi tycker du är sååå snygg i det där bruna luktande dyn=)
Ha en bra dag idag och vi håller tummarna att du hittar fler såna där härliga lortdiken!!

http://leonland.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

12 april 2009 19:47

Din lilla "skithund"!!! Heheheee, vad du lortar ner dej!!! Här blir man bara blöt i den tinande snön....

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

12 april 2009 22:08

Dylika bilder ser ju underbara ut. Nu förstår jag varför din päls är så fin. Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Hannah & Tristan

Hannah & Tristan

13 april 2009 17:32

ok jag tar tillbaka det där med att jag tyckte att stella var skitig för några inlägg sedan.. Denna gång var hon verkligen SKITIG

http://takycard.blogg.se

 
Karin och Wilma

Karin och Wilma

13 april 2009 21:52

:-D *asg* Denna blogg måste jag visa Conrads matte, hon kommer att känna igen sig.

Dybilderna är fantastiska. Nu snackar vi lerinpackning :-)

http://karinochwilma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards