BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Ny arbetsvecka

Av Lotta - 14 april 2009 20:17

I morse var vi väldigt trötta, jag förstår inte varför man måste börja jobba så tidigt??

Ingen lunchpromenad idag, allt var bara sååååå tråkigt..... När vi åkte hem från jobbet trodde jag att vi skulle ta vägen om skogen, tji fick jag, direkt hem, såååå tråkigt....

Du matte, jag är hund, jag behöver få springa i skogen....


Kors i taket, matte lyssnade på mig, ut i bilen och iväg for vi... Stannade och plockade upp Camilla och Milou, ingen Tova idag, jag skulle få rå om Milou alldeles ensam, me like!!


Milou skulle prova lina eftersom han rymt lite väl ofta


Han skötte sig utmärkt så här ska han få vara lös en stund


och här är han försvunnen...


Jag stack med honom till att börja med, men jag är ju en fegis så när matte ropade så sprang jag till henne. Milou var borta en bra stund innan han dök upp igen, då var det koppel som gällde


Fikapaus, Camilla bjöd på banan och vatten, Mums!!


Jag rullade mig i något som enligt matte luktar f-n, jag har fått mig en dusch men lukten sitter tydligen kvar, matte vill inte ha mig nära, jag tycker att hon är lite kinkig...


Så här fick jag inte min kvällsmat, matte tappade skålen så det var bara att äta...


Nu ska jag gå upp och gosa in mig i mattes renbäddade säng, va glad hon kommer att bli med tanke på min doft...


Go Natt Go vänner!!

 
 
Torsten

Torsten

14 april 2009 21:02

För mej får du lukta vad som helst, jag skulle vara nära dej hela tiden....tycker att dina matte får skärpa sej lite...
Milou verkar vara en busig en...tror att jag skulle kunna gilla honom faktiskt!
Sov nu gott, sötnosingen! Puss o kram

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Milou

Milou

14 april 2009 21:05

Hej Stella!
Tack så mycket för trevlig promenad. Förlåt att jag stack....men jag kan bara inte låta bli när jag väl får vara fri och det doftar såååå gott i skogen. Hoppas du förlåter mig så vi kan träffas för flera promenader. Gott att komma ifrån syrran lite också...
Puss och Kram söta Stella

http://moasmilou.dinstudio.se

 
Älsa & Ästher

Älsa & Ästher

14 april 2009 21:38

hihihi...du är då för härlig du...luktar f*n och ska lägga dej i din mattes säng=))))
sov så gott...antar att din matte också gör det pga din lukt=)))

http://leonland.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

14 april 2009 21:41

hi hi jo då Emma överlevde!!

Hmmm verkar som om Acke och du har samma läggning för dofter som vi människor ej uppskattar....han har idag oxå rullat sig i äckel och blivit duschad! Fyyy era otäckingar;)

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

14 april 2009 22:25

mattes renbäddade säng!... hur kommer man åt den?????? Jag sover i badrummet eller på toa!!!!! det kan inte vara ok?
Tips emottages till
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

14 april 2009 22:39

Mmmm, parfym! Du vet hur man gör sig fin du! Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

14 april 2009 23:03

Gillar inte din matte "parfymen"? Så känsliga dom tvåbenta är.
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

15 april 2009 01:27

He he , skulle vilja se mattes min när hon lägger sig i den sängen...
Va kul att du fick ha Milou för dig själv idag trots att han sviker dig och sticker iväg så där, men han kommer ju alltid tillbaka till dig lille lortgris.
Puss (nej, förresten ) du får nöja dig med godnatt :-)
kulan

http://www.sykulan.se

 
Ville

Ville

15 april 2009 09:24

Tjenare stumpan..
Ja dom är kinkiga dom där mattarna...men har hon tänkt på vad hennes parfym sticker i nosen på dig, fast du gosar i alla fall.??
Milou verkar vara en kul typ ...men jag röstar på Prins Torsten för en prinsessa som du.
Nospuss

http://marno.bloggagratis.se

 
celine

celine

15 april 2009 16:12

Vilka söta humdar :)

http://celine.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards