BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Lite roligare dag..

Av Lotta - 16 april 2009 20:57

Är det bara vi som tycker att det är mycket strul med bloggen, svårt att komma in på sidan??


Sen vill jag reprisera en bild från igår

Ser ni en bit under svansen, ser ut som ett hjärta, är till alla snygga killar som läser min blogg :-)


Idag fick jag besök på jobbet, promenadsällskap..


Hänger ni med??


Han är ganska ståtlig, Baloo!


Jag fick vara lös men det får tyvärr inte Baloo, han har ont i sitt ben så han får inte busa, synd!


På väg hem från jobbet så tog vi vägen om Björbo, nu hade jag inte varit där på någon dag, Flisa kom dit och henne hade jag ju inte träffat på en evighet så det var kul!


Jag lufsar runt lite...


Sen tar vi fart, samtidigt som vi gapskrattar :-))


Lite godisletning är aldrig fel


Sen springer vi lite till...


Nu har det packats här, jag, Moa och matte tog en promenad till Lundaskog samtidigt som husse körde grejerna i bilen, när vi kom till Milous gata drog jag som en tok, visste precis var vi var på väg, men Milou var inte hemma!!!  Stor besvikelse, men jag hoppas att vi ses snart!

Det är Elfsborgsmatch på tv nu, ledning 1-0, det hejas och skriks, jag har lite svårt att koppla av då, men de får väl roa sig med sitt antar jag...


Sov så gott!

 
 
Lotta

Lotta

16 april 2009 21:19

Jag har haft problem att komma in på bloggen igår och idag, men innan dess har det funkat felfritt. Hoppas det är tillfälligt.
Tjing

http://lottans.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

16 april 2009 21:41

Jag säger precis samma, problem igår o idag...Ytterst irriterande!

Men Stella-Bella, vilket jättefint hjärta du har i röven....Kan man verkligen kalla "söt-röv"!!!
Du den där Baloo....hoppas han är snäll...såg lite stöddig ut?!!!
Sov gott, Hjärtevännen! Puss på nosen

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Milou

Milou

16 april 2009 22:10

Attans vad synd jag inte var hemma....visste ju inte att jag skulle få så fint besök! Tello kom över och lekte lite när vi kom hem, då hade du fått en ny beundrare, syrran är nämligen inte ett dugg förtjust i honom.....men så är hon en "tjurpuppa" också, inte alls så söt som du......
Du kan väl hålla inne lite på löpet så vi kan ses snart!
Puss

http://moasmilou.dinstudio.se

 
Bellal & Smilla

Bellal & Smilla

16 april 2009 22:26

Bara problem med bloggen idag så matte skippa allt som skulle skrivas och inte gick det bra för Elfsborg heller så nu surar husse i ärlighetens namn så svärs det med husse.
Imorgon tror vi det blir en bra dag för då är husse ledig. Ha det gott.

http://www.lagottobella.com

 
Totti

Totti

16 april 2009 22:51

Hej min söta hjärtevän, skulle gärna komma och hälsa på dig om du ska börja löpa, men törs inte för den där Baloo. Han ser stöddig ut.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

16 april 2009 23:05

Gillar ditt lagottosmile ! Hjärtat är inte heller fel ups hoppas att matte inte såg detta
Nattpussar
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

16 april 2009 23:29

Nu funkar det att kommentera. Vilken stilig kille du var ute med i dag. Såg han också det söta hjärtat måntro?
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

17 april 2009 01:36

Jaha, jag trodde att hjärtat satt nån annanstans men OK jag har nog fel:-)
Förresten jag tycker att du är ovanligt ren idag, du är väl inte sjuk... Nä, jag bara skoja lite du får väl låta matte vara glad en dag iveckan i alla fall.
Puss på dig hjärtegrynet
kulan

http://www.sykulan.se

 
Annica,Älsa & Ästher

Annica,Älsa & Ästher

17 april 2009 05:15

Godmorgon!
Ja du har ju roligt som vanligt med kompisar och sen såg vi att du studsat på studsmattan=) fullfart alltså=)

http://leonland.bloggagratis.se

 
Milou

Milou

17 april 2009 15:58

Pst!!!
Du kan väl komma över på lördag kväll, här är matte och hussefritt, så kan vi partaja lite?

http://www.moasmilou.dinstudio.se

 
Sigge

Sigge

17 april 2009 18:51

Igår tog det evigheter att kommentera på bloggarna.
Men nåt annat strul har jag inte märkt.
Fast så klart det är nästan 40 000 bloggar nu så det kanske inverkar.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

17 april 2009 21:00

Du e bra fin du! Puss på hjärtat! Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards