BlondinStella & TuffaDoris

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Lotta - 31 mars 2009 20:24

Börjar med två bilder från kvällen igår, jag biter inte i bordet, jag vilar hakan mot det


Jag och matte kollar på hundcoachen Fredrik Steen


Jag kollar in hundarna, matte kollar in Fredrik Steen :-)


I dag tyckte jag att det var väldigt långt till lunch, visade sig att vi inte gick på någon lunchpromenad i dag, det blev en eftermiddagspromenad i stället. Nu är isen nästan helt borta på Björbo så det blev den långa rundan med alla de bra spagroparna!


Ett fruset "vattenfall"


Så gott!!!


Ser ni, förstklassig dy


Flisa tvekar lite


men ivrigt påhejad av mig så tar hon sig ett dopp


Så tar vi nästa stora pöl


NEJ, jag kissar inte i vattnet!


NEJ, jag ska inte in i röret, bara kollar lite..


Det var en härlig runda, idag var det lite mer fart i oss, gott att rusa runt och bli av med springet i benen! Här hemma har vi jobbat länge med klickern, vi gör fortfarande framsteg så vi övar vidare! Matte och Moa drog igång projekt storröj i Moas rum, en massa saker har rensats bort, det har dammats, fixats och donats, inte så kul tycker jag, men det blev faktiskt ett par nya gosedjur till mig och det tackar jag för!

Nu ska det varvas ner och om en stund är det läggdags!



Sov så gott mina vänner!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards