BlondinStella & TuffaDoris

Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Lunchpromenad i solsken

Av Lotta - 9 mars 2009 19:23

Jaha, så var det måndag igen....

Jobbdags, måste säga att när klockan ringde så saknade jag vår semester, men det är bara att bita ihop..

Vi tog en promenad med Lena o Flisa på lunchen, solen sken och vi var väldigt busglada idag


Enligt matte så är detta en väldigt lyckad bild, kan det bli annat med ett sånt motiv undrar jag???


Två grisar Lagotto som bökar


Ska vi dela pinne?


Okej då...


Skippa pinnen så drar vi...


Sen var det arbete som gällde igen, m a o matte jobbade och jag vilade, det är bra fördelning tycker jag!

Vi var bara hemma en liten stund sen kom Camilla och hämtade oss, jag hoppade in i bagaget som vanligt, men där var det inte som vanligt, det var inte bara Milou som var där, hans syster Tova var också med! Hon gillade inte min framfart så jag fick åka i baksätet i stället. Väl ute ur bilen så blev det lite gruff, oss bitchar emellan, men så fort vi fick vara lösa så släppte det. En timmes promenad på Nordtorp blev det, på slutet var det mörkt så det blev bara ett enda kort därifrån, tror ni det är på mig kanske??? Nej då, matte passade på att fota Tova i stället.


Milous syster Tova, nja, jag föredrar Milou...


Nu ska jag ha en välförtjänt slapparkväll i soffan!



 
 
Sigge

Sigge

9 mars 2009 20:29

Namnet funkar visst på både tjejer och killar.
Det där med självservering var inte att rekomendera.
Matte blev väldigt sur så jag ska nog avhålla mej från det tror jag

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

9 mars 2009 22:03

VÄLDIGT lydckad bild på dej!!! Du är ju hur snygg som helst!!!
Man har ju hört att tjejer håller på o tjafsar, men va' bra att ni kunde stilla er till slut! Förstår om du är lite trött faktiskt...Sov gott! Kramar

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

9 mars 2009 22:15

Svejsan Stella fina tjejen!
För mycket måndagar tycker jag.. fast idag har jag haft tur med sjuk husse fick jag vara hemma..men det är rätt ok att vara med på jobbet ändå...
Natti natti från
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

9 mars 2009 22:33

Åååååh Den bilden vil jag sätta upp ovanför min bädd... (om jag får) Ska se om jag hittar printknappen... Gosekram Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ruff

Ruff

9 mars 2009 23:10

Ja du Stella vad du och din matte råkar ut för! Men han var fin Mille de måste jag säga! Men kan tänka mig att de inte är kul att ha en sån stor best juckande på sig. Matte hoppas förbrilt inte att jag ska bli sådan. Då ramlar hon ihop som ett kortspel med sina ynka 42kg :) Är snart om henne viktmässigt! Puss på dig!

http://www.livetmedruff.blogspot.com

 
Gazton

Gazton

10 mars 2009 01:59

Vilken pingla på det kortet =)...
Tänk att pinnar kan vara så roligt, det hade jag och Happy å lekte med idag också. Matte tyckte vi var fjantiga.

http://gaztons.wordpress.com

 
Totti

Totti

10 mars 2009 03:13

Vilken fin bild! Jag tycker absolut att vi har äktenskapstycke du och jag. Om du kommer till Stockholm någon gång ska jag bjuda dig på kondis. Det finns ett på Gärdet där hundar får komma in och där de har en särskild hundmeny. (Och tvåbeningar är välkomna in. De slipper sitta i bilen och vänta)

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

10 mars 2009 03:16

Gulle dej... längtar till lördag
kulan

http://www.sykulan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 15 mars 2014 14:58


Eller ja, i vår vanliga skog men det låter ju inte så spännande      Det var länge sedan vi fick leta tryffel så det var extra roligt. Matte har köpt tryffel från Gotland, hon brukar ta med 4 små bitar ut, de ligger i små filterpåsar, hon binder ...

Av Lotta - 11 februari 2014 19:01

Ja matten är hopplös, när det blir för mycket med jobb och renovering så glömmer hon bloggen :-( men vi ska väl vara glada att hon inte glömmer oss....Sen sist har Dorran varit krasslig, matten har varit krasslig, det har jobbats mycket, det har reno...

Av Lotta - 17 januari 2014 22:03

Fredagar brukar vara bra dagar, matte försöker se till att vi slutar tidigt, så var inte fallet idag! Hon jobbade och jobbade.... Till slut märkte vi att hon började bli klar, äntligen dags för hemgång, eller INTE! Hon började plocka av ett skrivbord...

Av Lotta - 12 januari 2014 21:05

...... Med nytt kök?Det är inte mycket som är roligt tycker vi fyrbenta, det skruvas, hamras, borras och framför allt väsnas mest hela tiden. Just det, glömde att det svärs något väldigt oxå... Doris trivs inte alls, blir alldeles paralyserad oc...

Av Lotta - 5 januari 2014 00:33

Ja vi har inte börjat det nya året med raketfart direkt...Grått o trist ute och renovering inne, ja ja det blir nog bra, en vacker dag är köket färdigt och snart våras det för våren :-)Vi slöar vidare så länge Ha en riktigt trevlig Tre...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards